מעורב הופס: כיף לחזור! / מנחם לס

1.טוב לחזור ולהיות שוב אתכם

מוזר כיצד האתר הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיי. הייתי בארגוני מדיה שונים בארץ אבל אף פעם לא הרגשתי אהבה למה שאני עושה, אהבה ותודה לעורכים והכתבים של האתר, ותודה עמוקה לגולשים הנאמנים שלנו.

העובדה שאין בנו טיפונת מסחריות רק מוסיפה הנאה וסיפוק מהמוצר שאנחנו מפיקים כבר יותר מ-12 שנים.

2. עברתי ניתוח לא פשוט וסבלתי יותר מאשר ציפיתי, אבל הרע ביותר מאחורי ואני בדרך לשיקום מלא!

המטרה הראשית של הניתוח הושגה: חזרה לי היכולת להניע את רגלי בהליכה ללא כל קושי!

לי היו שלוש בעיות אנטומיות בעת ובעונה אחת:

1)ה-NARROWING OF THE SPINAL CANAL כתוצאה מגיל.

2) התנוונות (DEGENERATION) של הדיסקים בחוליות L1 ו-L2 כתוצאה מדלקת פרקים (את L3 ו-L4 תיקנו לי לפני כ-6-7 בניתוח הרבה יותר קל הנקרא SPINAL SPINOSIS)

3) PINCHED NERVES כתוצאה מהצטברות DEBRIS (ג'אנק מכל המינים שלחץ על העצבים, בעיקר ביציאתם מעמוד השידרה).

המנתח הראשון הציע ניתוח חדשני בו הוא יחליף לי את החוליות התחתונות בחוליות מלאכותיות. כמעט הסכמתי כי התוצאות האידיאליות של ניתוח כזה היו מחזירות אותי גופנית לגיל 60. אבל הסיכונים רבים, והקורונה הצילה אותי מהחלטה מהירה מדי. כשהתחלתי שוב לחקור בקשר לניתוח, שלושה מנתחים הציעו STENOSIS עם FUSION ('חיבור') של L1 ו-L2 כהשלישי אמר שייתכן ש-FUSION מיותר.

המנתח החמישי, צעיר שמיד דברנו שפה משותפת, אמר שלדעתו אין צורך ב-FUSION. הוא ינקה את כל ה-DEBRIS שהצטבר – וזו מומחיותו – ואמר שבגילי "הגב יהיה טוב לפחות ל-20 שנה". הדבר היחיד שטעה בו היה ש'הניקוי' לקח 3 שעות, ולא השעה האחת שהוא חשב שהניתוח ייארך, כי – לדבריו – הוא מצא 'אוצרות שונים' לוחצים על עצבי הסיאטיקה'.

היו לי כאבים רציניים בעשרת הימים הראשונים, אבל כבר אתמול הרגשתי הקלה גדולה בכאב, ולפתע ההליכה חזרה בקלות שאינה זכורה לי. זהו. אלה המילים האחרונות (אני מקווה) על מצבי הבריאותי לזמן רב ככל שיותר.

3.שאר הפוסט הוא מין 'סיכום' של מה שקרה בשבועיים האחרונים ללא סדר כרונולוגי. סתם מה שבא.

4. אצלי זה סופי: ה-MVP שלי הוא ניקולה יוקיץ' (ואני מקווה שגם של ה-NBA לעונה זאת)

*הבנאדם הוא לא סתם ווניל אירופאי. הוא האבא והסבא, המורה והמחנך, המתרבת והמלכותי שבין הוונילים

*וזה מבלי שיהיה לו שריר אחד לרפואה, מבט אחד מאיים או מפחיד, ותנועה אחת שלא ביצעו סנטרים לפנהי 70 שנה.

*אל תשימו לב למרפק השמאלי. זה לא טיפוסי לווניל הזה. הוא בוודאי כבר שלח שלושה כרטיסי סליחה ואמפתיה, עם זר שושנים לחמלה וצער 'על המקרה הכל כך לא טיפוסי לאירופאי אינטיליגנטי כמוני'.

*הוא מכונה ג'וקר, נראה כג'וקר, מתנהג כג'וקר, אז הוא כנראה ג'וקר.

אז הג'וקר הזה הוביל בשבת את הנאגטס על הקליפרס, נצחון 9 מ-10 ללא ג'מל מוריי, ועתה דנבר עומדת לפני שתי הלוס-אנג'לסיות הגאות בהובלת המערב.

איך אומרים על ה-MVP הזה? FAIT ACCOMPLI. העובדות והמספרים מדברים. הוא בראש ב-PER, ב-BPM והוא שני רק לג'וליוס רנדל בדקות משחק.

ייתכן שאילו התחלתי קבוצה היום הייתי בוחר בג'ואל אמביד לפניו. אבל הג'וקר הוא ה-MVP של העונה!

5. ג'ו ביידן – עושה הנפלאות

עד ה-4 ביולי, 70% מהאמריקאים מגילאי 12 ואילך יהיו מחוסנים מפני נגיף הקורונה. הבעייה היא הרפובליקאים של טראמפ שעשו מהחיסון 'מעשה אנטי-פטריוטי'. אחרת כל האוכלוסייה הייתה מחוסנת עד ה-4 ליולי. הישג אדיר למדינה שבגלל טראמפ התחילה הכל 3 חודשים מאוחר מדי!

6. רוקי השבוע ב-NBA: מלאכי פלין מהרפטורס!

אחרי 6 משחקים בליגת ה-G, בחירת הרפטורס מס' 29 נקראה לקבוצה הגדולה, ואחרי שנקרא לשחק בכל משחק, הוא עלה לחמישייה ב-9 משחקיה האחרונים.

ה-1.86 מ' הזה מסן דיאגו סטייט כבר הוכיח את עצמו כפוינט גארד פיקח ביותר. עליו לשפר את כניסתו לסל ואת הפול-אפ ג'אמפר שלו, אבל בכל מקרה הוא היה ההפתעה הגדולה של השבוע שעבר מבין הרוקי'ס.

7. לברון 'לא אוהב' את הרעיון שהלייקרס ייאלצו כנראה לשחק ב-PLAY-IN TOURNAMENT

גם אני לא אוהב להיות בן 83 ואת העובדה שבשלוש שנים האחרונות הצטמקתי ל-1.71 מ' ל-1.59 מ'.

הלייקרס הפסידה 7 מ-9 משחקיה האחרונים, אחד מהם לסקרמנטו קינגס, הזנב של הליגה, והשני לטורונטו, ואת שניהם בקבוצה מלאה שכללה את לברון ו-AD. הם עכשיו במקום 5 בשוויון עם שתי קבוצות טובות ממנה – דאלאס מבריקס ופורטלנד בלייזרס.

הצרה של הלייקרס היא הרבה יותר גדולה מאשר היה חסרונו של AD, ואז לברון. מה הבעיות הנוספות של הלייקרס? בפרק הבא!

8. הבעיות של הלייקרס הן הרבה מעבר העקב של לברון!

האם אני כותב את הקטע הבא עם חיוך שטני כשבכל אות, וכל מילה, אני חודר עמוק יותר ויותר לבשרה של הלייקרס?

הלוואי ויכולתי לכתוב 'מה פתאום?'. אחרי ניתוח גב כזה מה אכפת לי – או לא אכפת לי – מהלייקרס?

הלוואי…

אבל מה לעשות שלשנאה הזאת ללייקרס אין גבול ואין מיצר (אני לא יודע בדיוק מה זה 'מיצר' אבל זו מילה שנשמעת לי קרובה למה שברצוני להביע)

כשקראתי מה קייל קוזמה אמר אתמול, לבי צהל, וראשי היה עלי סחרחר מרוב גיל וששון. הנה, מנת תות שדה וקצפת לכל שונאי הלייקרס:

I think that if you look back to this stretch right here and the bubble eight-game seeding games, it was just different,” Kuzma said. “Obviously, we’re not as healthy as we were during that stretch. But I think, for the most part, last year, even during those games, we all were kinda together. And that’s just not what it is right now.”

אולי לא תבינו כראוי מה אני מוצא במילות הייאוש הללו, אבל אני מוצא בהם בכייה לדורות.. אז הנה, בקיצור, הבעיות שהתעוררו בלייקרס בזמן ששכבתי במיטה, ממרר על מר גורלי, ורק החדשות מאל.איי הביאו מעט חדווה ללבי הדואב מכאבים:

1.הקשיבו לקייל קוזמה, הדובר החדש של הלייקרס, והאיש שצף על המים כ'מילה של הלייקרס: "אני – וכמה חברי למשחק – לא בטוחים ברוטציה של קוץ' פרנק וול". אני שואל את שימון, פייר, כיצד הוא חושב שמקרא מילות הטענה של קייל קוזמה – 'החכם החדש של הלייקרס' נשמעות לאוזני המאמן שרק לפני כמה חודשים הביא את הקבוצה לאליפות ה-17 שלה?

2. לקייל קוזמה ישנו פתרון לכל בעיות הלייקרס: "מרק גאסול. אנחנהו חייבים את מרק גאסול ל-30-35 דקות על הפארקט. איתו אנחנו קבוצה אחרת!" שימון, תקשיב לי: למה בדיוק התכוון קוזמה, יושב ראש החדש של מועצת החכמים של הלייקרס?. אני מבקש הסבר בתגובות כך שגם אני אבין.

3. דניס שרודר היה קו החיים של הלייקרס. ובכן, הוא היה בחברת חולה קורונה, ולפי השמועות מכמה חברים שלי מבל-אייר הוא עצמו חולה. חיובי יעני. סיים את העונה הרגילה, ומי לא יודע אם לא גם את הפלייאוף.

4. אנטוני דייויס. הוא נפל במשחקו לעומק של ים המלח מתחת לפני הים. התאמינו שיחד איתו על הפארקט ב-7 משחקי הלייקרס האחרונים, הקבוצה היא במקום 23 בליגה בהגנה כשהיא מרשה ליריב 113.7 נק' ב-100 פוזשיונס, והאצבע המאשיחמה מופנה לעבר AD. גם הקליעה אבדה לו כשהוא מסתובב סביב ה-30% מזריקותיו מהמיד ריינג' והפרימטר (במילים אחרות כשהוא אינו תחת הסל).

5. עלי לחזור ליום א' האחרון. 6 דקות ו-42 שניות לבאזר. טורונטו מובילה באיזה 15. טיים. לברון נראה צולע מאחורי ספסל הלייקרס לעבר חדר ההלבשה. הפסד נוסף, 6 מ-7 האחרונים. ה-VERDICT מחדר ההלבשה: "SHARP PAIN".

אוקיי, אוקיי. כתבתי על 5 בעיות. אם בא לכם לשמוע את דעתי, הכול – כל ה-5 – הן בעיות מינוריות. מה הבעייה העיקרית של הלייקרס?

היא איבדה את החיוך והכיף שהיה לה במשחקה משך כל העונה שעברה, ו-75% מהעונה הזאת, כשכל אסיסט, כל ריבאונד, וכל סל הקפיץ את כל הספסל. הייתה מין התרוננות ששלטה ברוח הקבוצה. עליזות וכיף. גילה, דיצה, ושמחה. הרוח הזו נשאה שחקנים בינוניים מאד כאלכס קרוסו להיראות כ-WORLD'S BEATERS.

הכול, קומרדים, נעלם תוך חודש ימים.

9. כמה פעמים צריך עוד לומר שהכל תלוי בווסטברוק? אם הוא רוצה הוא הקלעי מס' 1, הריבאונדר מס' 1, והמחלק מס' 1 בין הגארדים, כפי שהוכיח שוב שלשום. עד עתה שכנעתי רק את שימון. מקווה לצוד עוד כמה שפנים ברשת ולהתחיל 'קבוצת שפוטי ווסטברוק'

MinFG3PTRebAstPts
Davis Bertans275-124-113514
Anthony Gill00-00-0000
Raul Neto243-71-2089
Cassius Winston00-00-0000
Thomas Bryant00-00-0000
Deni Avdija00-00-0000
Bradley Beal3711-241-55626
Isaac Bonga00-00-0000
Garrison Mathews00-00-0000
Ish Smith186-81-12113
Russell Westbrook395-80-0212414
Rui Hachimura3112-191-27227
Daniel Gafford157-70-02015
Alex Len174-40-02012
Chandler Hutchison165-71-10313
Robin Lopez165-70-01111

10. השבוע לפני…

ההפרש של סקרטרייט גדל עד 31 'אורכים' – כ-81 מטרים

111 שנה: ה-IAA משנה שמו ל-NCAA

*84 שנה: ג'ו דמאג'יו משחק את משחקו הראשון במייג'ורס. מסיים עם 3 חבטות בסיס.

*62 שנה: לו גריג לא עולה לשחק הערב נגד דטרויט טייגרס בברידג' סטדיום, ובכך קוטע רצף של 2,130 משחקים.

*51 שנה: הניקס מנצחת את הלייקרס במשחק ה-7 של אליפות ה-NBA. הייתי שם.

48 שנה: (טעות שלי! זה קרה בחודש הבא, אבל מילא, אשאיר זאת): הסוס סקרטרייט מנצח את מרוץ הבלמונט בלונג איילנד (ואיתו כמובן את 'הטריפל קראון') בהפרש של 81 מטרים, הגדול כמובן אי-פעם במרוץ סוסים, כשרק 5 בעלי סוסים מעיזים להעמיד את הסוס שלהם מול הסוס הגדול מכולם. הייתי במרוץ, וזכיתי אפילו ללטף את הסוס האלוהי כשהגעתי למרוץ כבר ב-9 בבוקר. הוא סיים את המייל וחצי ב-2:24 דק', זמן שמאז אף סוס אפילו לא התקרב אליו.

המאמר שכתבתי על הסוס, 'הסוס של אלוהים', הוא המאמר המועדף עלי מכל האחרים שכתבתי.

1999 World Snooker Championship, Crucible Theatre, Sheffield: Stephen Hendry of Scotland defeats Welshman Mark Williams, 18-11 for a record 7th world crown

*12 שנה: 'MIND THAT BIRD' הופך לסוס הראשון עם סכויים פחותים מ-30 ל-1 לנצח את הקנטקי דרבי כשהסוס הזה, עם סכויים של 50 ל-1, הצליח עם הג'וקי שלו קלווין בורל, להידחק בין הגדר והסוס המוביל, ובסטרץ' ניצח בהפתעת מרוצי הסוסים בקנטקי דרבי – אם לא בכל תולדות המרוצים – בהפתעה שאין לה הסבר!

*4 שנים: מאט ריאן, הקוורטרבק של אטלנטה פלקונס, הופך ל-'איש ה-30 מיליון' הראשון ב-NFL!

11. פינת הטבע: LION KING במרדף אחרי QUEEN HYANES

12. תמונות הספורט הטובות ביותר של גטי אימאג' בשבוע הספורט האחרון בלבד! (גטי אימאג' השתלטו לחלוטין על עולם צילומי הספורט!)

(התמונות נילקחו ע"י צלמי GETTY IMAGE והתפרסמו השבוע ב-FUNSIDED)

(אכניס כמה ליום, כל עוד יפרסמו אותן)

Fernando Tatis Jr. and Trent Grisham of the San Diego Padres celebrate an 8-7 win over the Los Angeles Dodgers in 11th innings at Dodger Stadium on April 25, 2021, in Los Angeles, California.

Jayson Tatum of the Boston Celtics holds his son Deuce Tatum on the court after the Celtics defeat the Charlotte Hornets 120-111 at TD Garden on April 28, 2021, in Boston, Massachusetts.

Josh Bailey of the New York Islanders watches a second-period shot by Anthony Beauvillier get past Igor Shesterkin of the New York Rangers at Madison Square Garden on April 29, 2021, in New York City. The Islanders shut out the Rangers 4-0.

Teddy Blueger of the Pittsburgh Penguins and Jeremy Lauzon of the Boston Bruins fight in the third period during their game at PPG PAINTS Arena on April 27, 2021, in Pittsburgh, Pennsylvania. The Boston Bruins won 3-1

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
144 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
05/05/2021 4:03:20

תודה מנחמנו, איזה כיף שחזרת.
גם אני חזרתי אתמול בערב מ 3 ימי דיגום בים עם ראשות הטבע והגנים. המקרר במעבדה מתפקע מהחומר שנאסף.
לחובבי הים, היכונו להשתלטות הנזרית. כן, קיפוד הים השחור עםהקופים הענקיים פלש מים סוף ומספריו הולכים וגדלים בצורה דראסטית. בקרוב יהיה מפגע נוסף שיצטרף למדוזות….
אני עייף ושרוט וחרוט ואפילו הסלולארי נשמט וטבע בים. חחחחחחח
זיהית את הבית ברקע בתמונה ששלחתי לך מבתגה. עצוב שהמשפחות מסוכסכות והבית בשיממונו.
יוקיץ זה מוצארט של הכדורסל. שחקן חכם שהכי מזכיר לי את לארי בירד.
ראס זה שחקן ענק, אני עוקב אחריו בשקיקה אחרין ואחרי ה"קלוריות הריקות" שהוא מנפק. הוא ישבור השנה את השיא של ביג O ויעשה את זה בסטייל שיש רק לו מול כל שאר שחקני האן בי איי. אתלט על שירד מהחלל.
טייטום מכניס את בנו לעולם הכדורסל. אני בכלל לא בטוח מה הולך בין הטאלנט לאמא של הילדון אבל הוא מקבל המון אהבה מהאבא ומהסבתא שמטפלת בו במסירות ומביאה אותו לכל משחק ב TD גארדן. זה מתוק אבל הילד גם צריך לישון בשעות האלה של המשחקים.
התמונה הזו של סקרטה מדהימה כשהג'וקי מסתכל לאחור ולא מאמין. אם הוא היה נופס סביר שהיה מת או לפחות משותק לשארית חייו. היזה מנוע מדהים היה לסוס הזה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/05/2021 8:57:51

נו, באמת. כאילו שחסר דברים מבאסים בים התיכון… מתגעגע לזפת של ילדותינו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
05/05/2021 9:54:52

יש היום מספיק זפת לכולם ולא צריך לעמוד בתור.

רן הנרגן
רן הנרגן
05/05/2021 20:13:36

הקיפוד אכיל?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
05/05/2021 4:08:43

לגבי האריה, הוא המלך של שסוואנה והצבועה הזו כנראה היתה חצופה מדיי. הדיספליי הזה והמוות שלה ("קיבלה את המגיע לה" על חוסר כבוד) שולח מסר מאד ברור גם לשאר החיות שצפו במחזה וגם ללביאות שראו איזה מנהיג חזק יש להן.

עגל
עגל
05/05/2021 11:57:14

אם שמת לב את רוב העבודה בעצם הלביאה עשתה. אם אני לא טועה היא נתנה מכה קטנה ברגל האחורית של הצבועה, ששילמה על זה אח"כ כשהאריה תפס אותה

רן הנרגן
רן הנרגן
05/05/2021 20:18:08
Reply to  עגל

האריה הפגין סבולת מאד גבוהה אבל הוא לא היה תופס אותה אילולה הכפה שהלביאה הנחיתה על השוק של הצבועה. רואים שהרגל התפרקה תוך כדי ריצה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/05/2021 16:54:59

כן, אבל אז היה רק זפת

גיא הירוק
Admin
05/05/2021 5:33:45

כיף שחזרת, מנחם!

גיא הירוק
Admin
05/05/2021 5:39:12

ווסטברוק?
.
אם "קלעי" זה מי שקולע הכי הרבה נק', אז כן, הוא יכול להיות הקלעי הטוב ביותר.
אם "קלעי" זה מי שקולע הכי טוב?
אז ווסטברוק פשוט לא היה, ולא יהיה, אפילו קרוב לאזור החיוג של המתמודדים על התואר.
.
ועדיין,
כאשר ווסטברוק מחליט לא לזרוק יותר מדי, אז הקבוצה שלו מנצחת. אז הוא אחד השחקנים המלהיבים.
.
(אני עדיין, בלי למצמץ בוחר בכריס פול לפניו)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
05/05/2021 6:59:21

למה הוא צריך להיות הכי טוב?
תהנה מראס כל עוד אתה יכול, הוא עושה את זה בלי יחסי הציבור של המלך שמקומו כבר מובטח וגם בלי היחצי סיבור (ס) של CP.
וקינג יש רק אחד קאנטונה 🙂

Avri
Avri
05/05/2021 11:23:43

גם אני בוחר את כריס פול בלי למצמץ לפני ראס, וגם אני מסכים עם רזי שצריך להינות מכל דקה של ראס כל עוד הוא עדיין בשיאו.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2021 19:39:04
Reply to  Avri

ראס מזמן לא בשיא הגופה של ראס הייתה בשיא ב2017

המשגיח
Admin
05/05/2021 6:59:49

כיף שחזרת דוק!

Tzafriros
Editor
05/05/2021 7:29:04

ברוך השם חזרת מנחם היקר. חסרונך הורגש. אוסיף לגבי הלייקרס ששחקנים לא נוגעים בכדור בהתקפה בייחוד שחקנים חמים. קוזמה זרק רק 4 פעמים ושיחק 33 דק! גם קיי סי פי משחק כמות כזאת וזורק 5 6 זריקות בערב. בגלל זה קוזמה רוצה את גאסול כי הוא באמת ימסור למי שנע. דיוויס מקבל את הכדור נראה כמו גוויה מפחד ממגע וזורק מחצי מרחק ומחטיא. איך הכדור יכנס אם הוא לא טורח להכניס את עצמו למשחק תוך כדי להיכנס פנימה לעשות שני סלים קלים והופ ביטחון והכדור נכנס. קיצור נקודת האור היא הניצחון על הנאגטס שהיא יריבה ישירה והאמונה שלברון יהיה בריא

עגל
עגל
05/05/2021 11:58:14
Reply to  Tzafriros

ומה תאמר על זה שדראמונד שיחק איזה 30 דקות ולקח 0 כ"ח?!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
05/05/2021 12:46:27
Reply to  עגל

מההההההההההההההההההההההההההההההה???
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, לא יכול להיות!
אני חושב שהבוס של הופס, המטר עשרים הזה מחכך ידיים בהנאה. בכלל מל ישמח אם לברון יבזבז כוחות בפליי אין.

Tzafriros
Editor
05/05/2021 19:33:56
Reply to  עגל

שמע דראמונד היה כל כך חלש שבאמת לא מבין איך הוא בחמישיה. הוא צריך לשחק אחרי הראל וגאסול כל עוד דיוויס בחמישיה.

onetwo3
Editor
05/05/2021 7:29:37

איי דוק.. אתה נפלא.
"מצר" = המילה מֵצַר נגזרה מהשורש צר"ר, שממנה נגזר גם התואר צַר (המופיע כמה פעמים במקרא) – ההפך מ'רחב'. המילה צַר משמשת במקרא גם כשם עצם במובן 'מצוקה, סבל', לדוגמה: "צַר וּמָצוֹק מְצָאוּנִי" (תהלים קיט קמג). שם עצם זה מופיע בביטוי בַּצַּר לוֹ – במצוקתו, למשל: "כִּי-הָיִיתָ מָעוֹז לַדָּל מָעוֹז לָאֶבְיוֹן בַּצַּר-לוֹ" (ישעיהו כה ד). פסוק אחר בתהלים (ד, ב) ממחיש את הקשר בין המשמעות הפיזית של התואר 'צר' לבין המשמעות המטפורית של 'צר' כשם עצם: "בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי". במקרא הביטוי צַר לִי פירושו 'אני מצוי במצוקה רבה', והוא מופיע בין היתר גם במגילת איכה (א,כ): "רְאֵה ה' כִּי-צַר-לִי". הרחבה של הביטוי מופיעה בקינת דוד: "צַר-לִי עָלֶיךָ אָחִי יְהוֹנָתָן" (שמואל ב, א כו), כלומר: אני חש צער רב על מה שאירע לך. בעברית החדשה הביטוי 'צר לי' משמש להבעת התנצלות. המילה צָרָה (אסון), המופיעה פעמים רבות במקרא, נגזרה אף היא מאותו שורש. [מתוך 'בלוג השפה העברית של מילון רב-מילים]

דובי
Editor
05/05/2021 7:31:57

טוב לקבל אותך חזרה מנחם!

onetwo3
Editor
05/05/2021 7:34:13

הבוקר הבנתי, סוף סוף, משהו בקשר לווסטברוק, ואני מתפלא שלגח לי כל כך הרבה זמן לקלוט את זה..
זאת לא שאלה אם הוא 'טוב או לא טוב', 'מועיל או מזיק', 'מנפח סטטיסטיקות או פלא סטטיסטי' – מה שמשנה, וזאת תובנתי, הוא שהאיש משאיר את כל כולו, 100% מעצמו, ערב ערב, על הפרקט.
וזה רבותיי, שווה כל דבר, הן במשחק, ובעיקר בחיים.

ולכו, על אף שלגלגתי על כך מבורותי בעבר – השיעור וההדרכה של ווסטברוק לאבדיה לא תסולא בפז, ואם לאבדיה יש שכל בקודקוד, הוא יראה וילמד מהאיש מה זה להיות מחויב למה שבחרת לעשות בחיים
מדהים שלקח לי כל כך הרבה זמן לקלוט את זה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
05/05/2021 8:35:52
Reply to  onetwo3

+100
טוב שנפל האסימון.
עובדיה בהחלט נמצא במקום הנכון ויפה שהוא מקבל הדרכה ממישהו עם הרבה נסיון.
רק שיבריא מהר ויחזור לעניינים.

Berch
05/05/2021 8:49:36
Reply to  onetwo3

אחלה הארה
אני אישית חושב שווסטברוק נותן יותר מ 100% כל משחק….. ככה מרגיש לי
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
05/05/2021 9:59:12
Reply to  Berch

איך אומרים? העיקר הכוונה.
תפתח כמה בירות ותראה את ראס משחק. מבטיח לך שתאהב גם את הקללינגים שלו.

Avri
Avri
05/05/2021 11:22:30
Reply to  onetwo3

בהחלט מדהים שלקח לך כל כך הרבה זמן לקלוט את זה :-). זה בולט בכל דקה שלו על המגרש, וגם כשהוא יושב בחוץ על אזרחי.

thejanitor
thejanitor
05/05/2021 7:57:25

איזה כיף שחזרת

Jonathan
Editor
05/05/2021 8:07:37

כיף שחזרת מנחם. בריאות טובה.

לירון
לירון
05/05/2021 8:17:34

כיף על הבוקר להכנס להופס ולראות שהפוסט הראשון הוא המעורב. כמה היה חסר. וכמובן משמח לשמוע על תוצאות הניתוח. הרבה בריאות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

וולקאם באק מנחם, שמח שאתה מרגיש טוב, ותודה על המעורב הגדוש.

Dor
Dor
05/05/2021 8:39:10

ברוך השב מנחם. חסרת לנו

Berch
05/05/2021 8:47:54

איזה כיף שחזרת ואתך המעורב על הבוקר.
כיף של הגיגים.
מצר הוא מעבר צר בין שני מאגרי מים (הפירוש הדקדוקי בתגובות למעלה), לדוגמא – מצר גיברלטר ומיצרי הבוספורוס והדרדנלים.
אם תעלת פנמה הייתה טבעית היא גם הייתה מצר.

וחוצמזה אני מת על ווסטברוק האליל עוד משהיה בגן והיה זורק גוגואים על הגננת (וקולע !!! ב 43% מהחצר !!!)

🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
05/05/2021 10:00:17
Reply to  Berch

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צלף, איפה יש היום שקיות גוגואים?

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2021 9:05:59

דוק ענק כרגיל!!! שרודר אמר שהוא ולברון לא התחסנו מקורונה מבחירה ושרודר נדבק בקורונה, דיוויס במשחק האחרון התעורר והסיר את החלודנ מול הגאון הסרבי ונראה חד ואגרסיבי, בוא נקווה שזה לא הבלחה חד פעמית והחלודה ירדה לגמרי.
.
יוקיץ הוא הMVP של העונה אין בכלל שאלה אין דרך ממשית לעצור אותו, הוא מנהל משחק אדיר ודאבל טים עליו מביא נקודות קלות אחרי שהוא מוצא במסירת אומן את השחקן הפנוי שעושה חיתוך לסל או על ה3, יש לו קליעה חלקה מכל טווח ופידוואי של נוביצקי שבלתי אפשרי לעצור עם שחרור גבוה, הוא לוקח סנטרים קטנים וזריזים למשחק פוסט מצויין וטוחן אותם כמו שטוחנים קובה, עם פיזיות ומסיביות שהוא לא מפחד להשתמש בה.
פשוט תענוג לראות אותו מוסר מהמרפק/ עושה עוד מהלך הנדאוף קטלני עם הסקרינס הכואבים שלו (הוא מאוד מסיבי להיכנס בו זה כמו להיכנס באדאמס).
.
בהגנה הוא פרכית ולדעתי השומר החלש בליגה בטח מעמדת הסנטר, וגם פורטר מגן מוראי עדיין העתיד בקולרדו מבריק מהן כמוהן, שנה הבאה עם מארי והקפיצה הצפוייה שלהם לא אתפלא עם כמה אליפויות ינחתו בקולרדו (יוקיץ בן 25, מארי בן 24 ופורטר בן 22).
.
לברון הארדן קרי דונציץ טריי יאנג לילארד כריס פול … כל אלה פוינט גארדס שטובים משמעותית מווסטברוק לא כישרוניים ממנו, ראסל ווסטרוק נכנס לכל רשימה היסטורית של כשרונות שדרכו על פארקר הכדורסל, מבחינת כשרון הוא לגמרי בראשמור, הבעיה שהוא טיפש כמו נעל אהבל שלא ברא השטן שלא מסוגל לנצל קמצוץ מהכשרון שקיבל.
.
הוא מנסה בכוח להיות סקורר חסר רחמים שקובר 25 נקודות למשחק, למרות שהוא יודע שהוא צלף גרוע והזריקות שלו עם זה הכמות והם זה הסוג במיוחד הפול אפס מהשלוש מזיקות לקבוצה התקפית ולקהל שהתחיל לחזור למגרשים שנאלץ להתחבא.
.
אילו לא היה מתעקש על בחירת זריקות דבילית ומרדף אחר סטטיסטיקות ריקות הן בהתקפה והן בהגנה שהופכות אותו לשומר נוראי, מצחיק לראות אותו רודף אחרי ריבאונד בהגנה כמו כלב חולה כלבת, אין לי ספק שכל אוהד סאנס היה מעדיף אותו על פול, ושהוא היה מגיע הרבה יותר רחוק מאשר להפסיד לילדים של יוטה ולהיות מושפל פעם אחר פעם בסיבוב ראשון.

דה שוט
דה שוט
05/05/2021 10:05:23

ראס עם דוראנט הגיע לגמר הכללי, הדיח אלופות מכהנות, עבר את ס״א הגדולה ונתן סדרה גדולה נגד ג״ס בשיאה (לפני דוראנט). כמה רכזים היום בליגה יכולים להתהדר ברזומה כזה?
בלי דוראנט לקח קבוצה לפלייאוף 3 פעמים רצוף. המעידה הגדולה הייתה נגד יוטה, אבל אסור לשכוח את ה-5 נקודות ב-2 מ-15 מהשדה של ג׳ורג׳ במשחק 6. כדורסל זה לא טניס. לא הכל תלוי בך.
יוקיץ׳ ומארי, לילארד ומקולום, הארדן ופול – לא הגיעו לגמר הכללי. דיוויס לבד בקושי עבר סיבוב. מיצ׳ל לא עבר סיבוב שני. בוקר רואה פלייאוף ראשון. לברון לבד לא עשה פלייאוף. סטף לבד בקושי עושה פלייאוף (ראס לבד סיים מקום 5).
אתה מזלזל ברכז הכי מעוטר בליגה (למעט סטף). לא רק אתה – אבל זה רק בארץ. בארה״ב יודעים להעריך. כמו שרזי כתב למעלה – הוא לא חייב להיות הכי טוב. הוא מספיק טוב 🙂

Avri
Avri
05/05/2021 13:04:07
Reply to  דה שוט

דה שוט, אתה מעוות את המציאות, ועושה זאת כהרגלך, ביד אומן. ראס שחקן ענק אבל בוא, ראס לא עבר סיבוב מימיו בלי דוראנט לידו. החריג היה בשנה שעברה, אבל גם שם הוא החמיץ את רוב הסדרה נגד אוקלהומה וממש לא יכול לרשום את ההישג הזה עליו. הדוגמאות שאתה מביא – דייויס, סטף, מיצ'ל, אף אחד מהם לא שיחק עם שחקן בקליבר של פול ג'ורג', ביל או ג'יימס הארדן (אם כל הכבוד לרודי גובר, דריימונד או בוגי).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אפשר לחשוב מה קורה תעשה לסוס כמוהו חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אברי גם יוקיץ עוד לא עבר סיב בלי מארי וטייטום לא עבר סיב בלי בראון…
לסטף היה את קליי שחקן קצת מעל הרמה של גורג…. ובוא לא נשלה את עצמנו גורג חרבן למוות בפלייאופים, גם בזה ראס אשם?
גם קאווי חווה את פלייאוף P בעונה שעברה 🙂
ומה עם השיקצה אפילו לא עשה פלייאוף בלי דיוויס

Avri
Avri
05/05/2021 17:33:48

שמעון, אני יודע שאתה אוהב את מארי קליי ובראון (ובצדק) אבל הם ממש לא בליגה של דוראנט, וברור לגמרי מי שם הבטמן ומי הרובין. הנקודה שלי שראס בתפקיד בטמן לא השיג כלום ברוטב שום דבר.

דה שוט
דה שוט
05/05/2021 13:46:53
Reply to  Avri

נכון.
אבל –
ג׳ורג׳ בפלייאוף של 18 ו-19 קרס לנגד עינינו (גם ב-20). להגיד שהיה לראס בפלייאוף ״שחקן בקליבר של פול ג׳ורג׳״ זה לא עיוות של המציאות? אני לפחות מתאמץ לעוות אותה 😀

Avri
Avri
05/05/2021 17:32:02
Reply to  דה שוט

נו, אז התעלמת מהעובדה שהבחור שלך לא עבר סיבוב בלי דוראנט.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2021 14:16:13
Reply to  דה שוט

דוראנט סחב אותו לגמר אתה מתכוון שבו ראס זרק יותר זריקות מדוראנט למרות שדוראנט היה בלתי עציר? מר טריפל דאבל נבחר לשחקן האוברייטד בליגה על ידי השחקנים (ביחד עם גרין).
.
שוב התחלנו לשנות את ההיסטוריה לברון נפצע באותה עונה, ראינו את מר טריפל דאבל עם ביל במזרח מקום 10…
שמעון התחיל לפלוט שטויות בלי הפסקה פול גורג באותה עונה סדירה סיים מקום 3 לMVP, מתי הארדן שיחק עם שחקנים בקליאבר הזה?
.
בכללי מפתיע שמכרתי ראס עוצמים את העיניים ומפילים הכל על גורג למרות שראס היה אמור להיות השחקן הראשי, ונוגב פעם אחר פעם עם זה עלי ידי לילארד (שסחב קבוצה רחוק מראסל בשיאו וטוב משמעותית ממנו).
ולא מבינים שראס עם כל הכישרון שלו לא מסוגל להביא את הדבר החשוב וזה W, עדיין אני מנסה שתסבירו לי את הקריסה מול יוטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט היה בלתי עציר? 😂😂😂 די ניגר ונחנק בקלאץ

Avri
Avri
05/05/2021 17:30:15

שמעון, כמו שברוך אמר, היום אתה זורק קלינגים בלי סוף.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2021 17:53:39
Reply to  Avri

זה למה פירקתי את מועדון שב״ר, שמעון נהיה כמו דריימונד גרין והציע להטריד אותי (ממש כמו במקרה של הלוחמים עם דוראנט), עזבתי פירקתי את השושלת ששלטה ביד רמה באתר hoops ביחד עם טנ״ש ועכשיו כמו שאתם רואים הנגר לא מצליח לפגוע אפילו בקרש של השירותים (:

Avri
Avri
05/05/2021 20:59:09
Reply to  Avri

ענק 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון לא נפצע ראה שנרמס ולקח חופש מהקבוצה כי לא הצליח לההיא את דיוויס וכדי לא להיות מושפל ושלא יגידו שלא עלה לפלייאוף. נפצע עלאק😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקריסה מול יוטה הוסברה כבר אז סילי בילי וברואר באחד על אחד על מיצל ופלייאוף p בעיקר.
גם לראס היה חלק אבל זה לא טניס

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2021 17:16:41

הרצפה עקומה הסל קטן מדי רק ווסטברוק לא אשם, שמעון לצערי אתה התחלת לזרוק בלוקים בלי סוף.

Avri
Avri
05/05/2021 11:18:59

לברון לא התחסן מבחירה!?! והוא מנסה למכור את עצמו כמנהיג של הקהילה השחורה בארה'ב… אם זה אכן נכון (ואני מאוד מקווה שלא) אז זה בהחלט שפל חדש.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/05/2021 9:09:52

כיף שחזרת ושאתה מרגיש טוב. אין כמו מעורב על הבוקר.
מסכים איתך לגבי יוקיץ'. הוא נותן עונה מדהימה, ובשילוב עם ההצלחה הקבוצתית, אני חושב שהוא הבחירה ההגיונית

דה שוט
דה שוט
05/05/2021 9:26:37

טוב שחזרת מנחם, החלמה מלאה ומהירה.

דה שוט
דה שוט
05/05/2021 9:27:29
Reply to  דה שוט

יוקיץ אכן MVP מקום 2-1 הכי הרבה משחקים, תרומה אדירה לקבוצה. אין ויכוח

Avri
Avri
05/05/2021 13:43:20
Reply to  דה שוט

קשה לי להגיד את זה בקול רם, אבל דה-שוט, אני מסכים איתך.

דה שוט
דה שוט
05/05/2021 13:49:15
Reply to  Avri

חחחח

Avri
Avri
05/05/2021 15:03:07
Reply to  דה שוט

אבל אל תספר לאף אחד שאמרתי את זה, הא? זה סוג של פדיחה.

Alex Rabino
05/05/2021 9:51:28

ברוכים השבים. אני מקווה שההחלמה תהיה מהירה ותחזור לפעילות כמו חדש.

לגבי ראסל ווסטברוק. אני לא חושב שהרבה אנשים מעריכים את מה שהוא עושה ועוד בקבוצה נחותה כמו הוויזארדס. מילא הנקודות והאסיסטים. אבל ששחקן בגובה 2.01מ מוריד בממוצע 11.3 ריבאונדים למשחק, זה כבר יותר כוח רצון מאשר כשרון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
05/05/2021 10:34:11
Reply to  Alex Rabino

וגם בריבאונד התקפה הוא מצוין.

Avri
Avri
05/05/2021 11:17:05
Reply to  Alex Rabino

אין שום ספק שהוא משאיר הכל על המגרש, ואף אחד אף פעם לא פקפק בעובדה הזו.

אשך טמיר המקורי
05/05/2021 12:46:40
Reply to  Avri

די עם המשפט המפגר הזה, כמה אפשר, עדר

עידו גילרי
Admin
05/05/2021 12:50:58

הופ אמרת עדר – עכשיו כדי לכפר מהר שלוש פעמים תפילת הייל סומסום.

Avri
Avri
05/05/2021 13:08:03

לא הבנתי. יש לך איזה קטע עם הסומסום/בוני ההוא שהיה כאן פעם ואף פעם לא ממש הבנתי מה הלך שם.

עידו גילרי
Admin
05/05/2021 13:12:17
Reply to  Avri

תפריד…
רנדי/באני/פרו וכו' עדיין איתנו. אחד הטרולים המוצלחים אוור שיצליח לקשור את יבולי החיטה ללברון.
סומסום כבר היה תופעה אחרת והרבה פחות חביבה אבל הוא נטש. בכל מקרה עיקר הוויותו היה להראות שהוא לא חלק מהעדר.

Avri
Avri
05/05/2021 13:41:26
Reply to  Avri

אתה חייב להוציא מדריך לזיהוי הופס-טרולז באתר. אני די הלכתי לאיבוד עם מי זה מי, מי נגד מי ולמה.

Avri
Avri
05/05/2021 13:06:45

העדר לא תמיד טועה. ומה מפגר במשפט הזה? יש שחקנים שנראים כאילו הם עושים טובה וראס, עם כל הביקורת עליו, פשוט לא כזה.

אשך טמיר המקורי
05/05/2021 14:20:35
Reply to  Avri

עייפתי. כבר כתבתי על זה מלא פעמים. תמשיכו לעשות מו בנחת

Avri
Avri
05/05/2021 15:03:59

מו

Avri
Avri
05/05/2021 15:06:44

בנחת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך די לרמות כולנו יודעים שאתה מעריץ מס 1 שלו. צפית בו יותר מאשר כל שחקן אחר בליגה

Avri
Avri
05/05/2021 13:42:20

גם לי יש הרגשה שהאשך מחבב בסתר את ראס, אבל אין לי שום כוונה להסכים איתך שמעון, כי עדר אני לא.

אשך טמיר המקורי
05/05/2021 14:20:51

לא נכון בשיקוץ צפיתי יותר

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2021 14:34:45

אברי אני אשאל אותך שאלה פשוטה איך אפשר להשאיר הכל על המגרש שאתה מזייף כל כך בהגנה? ומשאיר את השומר שלך חופשי פעם אחר פעם בשביל הריבאונד? מה בהגנה לא נותנים 100%?

אשך טמיר המקורי
05/05/2021 14:52:13

ברוך אתה מככב לאחרונה, נראה לי עברת טיפול המרה בכפר אצל יואל ולא סיפרת

Avri
Avri
05/05/2021 15:44:23

הגזמת בענק ברוך, המדדים הסטטיסטים שלו לא כאלו גרועים, והינה ניתוח סטטיסטי של בליצ'ר מלפני שנתיים ששם אותו בין חמש הפוינט-גארד ההגנתיים הכי טובים בליגה. לא שומר גדול אבל ממש לא כזה גרוע כמו שאתה טוען.
https://bleacherreport.com/articles/2854532-the-best-nba-defender-at-every-position

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אברי סלח לי אבל ראס אף פעם לא היה בין 5 הפוינט גארדים הכי טובים בליגה. היו שנים ששמר בינוני+ אבל זה כבר מזמן מאחוריו. היום מעט מאד שחקנים יותר גרועים ממנו בהגנה, אחד מהם משחק איתו בקבוצה והוא לטבי.
גם קמבה קונוס לא קטן העונה, דמיאן גם שמר פעם אחרונה לפני שנתיים :), יש גם את קיירי, לא חסר קונוסים משובחים

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2021 17:20:13

מי שם את ראס בין חמשת הפוינט גארדים המגינים הטובים בליגה אתו ששמו את גרין טופ 10?
.
מי שצופה במשחקים ואחרי זה מצרף אליהם סטטיסטיקות יודע שראס מגן פח תמיד היה, ועכשיו זה רק החמיר, קולעים עליו באחוזים מגוכחים מכל הטווחים.

Avri
Avri
05/05/2021 17:29:02

ברור שזו הגזמה (או סטייה סטטיסטית) לשים אותו בטופ חמש אבל הנקודה שלי היא שהוא ממש לא קונוס כמו שאתם עושים ממנו.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2021 17:50:41

הוא לעולם לא שמר טוב או משהו שקרוב לזה, הבאת פה נתונים שמסתמכים בעיקר על הגנה קבוצתית, הוא שומר על השחקן החלש ביותר של היריבה ועדיין קולעים עליו באחוזים מגוכחים, חלק מזה זה בגלל שהוא משאיר את השחקן פנוי והולך לריבאונד.
.
*אני בכללי לא אוהב להסתמך על נתונים הגנתיים, הם מאוד מבלבלים, בחלק מעונות רועי כתב פה שגם הארדן מגן טוב בגללם, למרות שכל מי שצופה במשחקים רואה ויודע את האמת…
.
מה שבליצר רפורט עשה זה דמגוגיה, הוא בחר נתונים סלקטיביים ש90% מאנשים לא יודעים מה הם אומרים ומתייחסים להגנה קבוצתית , ועל זה בנה את הטענה שלו, לפי הנתונים האלה קליי תומפסון בן סימונס ואמביד … לא נכנסים לרשימה כל אחד בעמדותיהם ונמצאים ברשימה שמות כמו חסן ווטסייד

Avri
Avri
05/05/2021 11:16:13

טוב שחזרת מנחם! מקווה שהשיקום יהיה חלק.

מעורב חזק, כרגיל. לגבי ראס, שאלת ה'קלוריות הריקות' כמו תמיד עולה וחוזרת. אין שום ספק שהוא משאיר הכל על המגרש (וזו התכונה שאני הכי מעריך אצלו) אבל שחקן כדורסל נמדד בהישגים קבוצתיים, וכוכב כדורסל נמדד ביכולת שלו להרים קבוצות. לראס יש ציונים מאוד נמוכים במדדים האלו.

עגל
עגל
05/05/2021 12:04:06
Reply to  Avri

+1
משאיר הכל על המגרש.
אחרי שהשאיר את השכל בבית
🙂

Avri
Avri
05/05/2021 12:44:50
Reply to  עגל

אני חושב שזאת ההגדרה הכי טובה של ראס שאי פעם ראיתי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
05/05/2021 12:47:52
Reply to  עגל

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יש לו שכל אבל בגבהים האלה אין מספיק חמצן…..

עגל
עגל
05/05/2021 14:10:46

שלא תבין, אני די אוהב אותו, פשוט לפעמים הוא יכול להטריף עם השטויות שהוא עושה, בעיקר במאני טיים

Avri
Avri
05/05/2021 15:04:56
Reply to  עגל

גם אני

אשך טמיר המקורי
05/05/2021 12:25:52

נפלא דוק, וחדשות טובות.
כיף שחזרת.

Warrior
Warrior
05/05/2021 12:40:32

הספסל של הלייקרס כבר לא אנרגטי בגלל שמגי לא שם, אחד משחקני המוטיבציה המעולים בליגה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
05/05/2021 12:48:21
Reply to  Warrior

ודוייט, ודוייייייייט

MBK
Editor
MBK
05/05/2021 12:57:41

בריאות ואושר מנחם

Benda
Benda
05/05/2021 13:06:01

טוב לשמוע ממך מנחם, וטוב שאתה בטוב. אוהבים אותך!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך השב מנחם, בלי המעורבים שלך לא היה מה לנגב. אבל חזרת לא בכושר מה אתה מעלה פוסט שלילי על הלייקרס????
דיברנו על זה רק חיובי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/05/2021 14:58:12

חחחחחחח צודק

ארז
Editor
05/05/2021 13:49:09

וולקאם באק דוק, היה משעמם בלעדיך, ואני בטוח שעכשיו אחרי שנחת, תביא לנו את הבסט לפלייאוף.

עגל
עגל
05/05/2021 14:12:08

טוב שחזרת מנחם, רק בריאות.
חבל שהתקצרת עוד קצת כי כבר לא היית הכי תמיר בעולם, אבל מה זה חשוב, ראול נטו מוכיח כל יום שגובה זה אובר רייטד

לילי
לילי
05/05/2021 14:12:16

התגעגנו מנחם, כיף שחזרת לכתוב לנו!
שתהיה רפואה שלימה ומהירה!!

פיני
05/05/2021 14:38:28

כיף שחזרת.
רק בשורות טובות!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/05/2021 14:57:36

קוזמה דחוף לערוך קורות חיים,
התאגיד שולח אותך למשימה בכיוון אחד.
אין כמו הלכלוכים של לס על הבוקר.
שלברונית יפרוש כבר, פליז יעקום,לך לפוליטיקה רק תעשה ניתוח פלסטי לפרצוף טוסיק שלך

אשך טמיר המקורי
05/05/2021 15:24:03

הקורונה נדבקה ממנו, היא במצב קשה, מורדמת ומונשמת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/05/2021 22:33:40

אתה מקבל את המנדט לבלפור

דה שוט
דה שוט
05/05/2021 15:00:16

בשביל מה כל הוויכוחים? טופ 5 דקות צפייה כאן באתר (במצטבר)
1. לברון
2. סטף
3. ראס
4. לוקה
5. סטיבוט

Avri
Avri
05/05/2021 15:06:03
Reply to  דה שוט

אני מאוד בספק אם באמת יש כאן הרבה שצופים בבוסטון.

דה שוט
דה שוט
05/05/2021 15:14:46
Reply to  Avri

הקבוצה הכי נצפית 🙂 תהיה גאה

Avri
Avri
05/05/2021 17:27:30
Reply to  דה שוט

לא נראה כך מהתגובות פה באתר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
05/05/2021 17:40:52
Reply to  Avri

כן אבל יש אחד שצופה בשביל כולם, גם בשביל כאלה שרואים כמעט אך ורק תקצירים וסטט ובלי כל הניואנסים.

popo
popo
05/05/2021 15:09:10

חחחחחח
סטיבן איי סמית' קורע את ווסטברוק עם מצגת דיס ראס עם כל המעלות שלו הין השאר אשתו היפה, אקטיבסט וכו'
לא סובל את האיש אבל הפעם הוא מצחיק לאללה.

popo
popo
05/05/2021 15:26:48

ואגב
דה שוט
לא מסכים איתך בקשר להערכה בארה"ב לראס
גם שם כמו פה הוא מצליח להסעיר את האולפנים
במיוחד אחרי האמירה -המטומטמת בעיני- של ברוקס שווסטברוק הואPG מס2 אי פעם אחרי מגיק.
זה ממש יצר סערה -עלאק כמו כל "הסערות" אחרי כל משפט- באולפני ESPN…

דה שוט
דה שוט
05/05/2021 15:57:31
Reply to  popo

השנה הייתה איומה בעיקר בהתחלה. אשמח לראות כתבה נגדו בתקשורת האמריקאית מהימים ההם. באמת! מעניין אם יש כאלה. בערוץ הספורט הרגו אותו, גם בעיתונים פה בארץ (כי פגע באבדיה)

עידו גילרי
Admin
05/05/2021 15:58:48
Reply to  דה שוט

אפשר מאתמול…

דה שוט
דה שוט
05/05/2021 16:27:54

קישור?

דה שוט
דה שוט
05/05/2021 16:58:04

תודה. מעניין, בעיקר המיספרים כי את השאר די ידענו. גיא מדבר על זה שנים. עדיין – התוך הביקורת הזהירה יש המון פירגון. הכל מאוד מאוזן ועם הרבה מאוד כבוד כלפי השחקן.
לא בדיוק כמו ריגר, ברק, גור, אדלשטיין, מליניאק, וגם כמה חברים אצלנו 🙂

עידו גילרי
Admin
05/05/2021 16:59:50

גם אני מדבר על זה כבר שנים וזה אכן מאוזן וטוב שכך.
אתה מכיר את החיבה שלי להתלהמות…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט ראס כבר לא בשיאו, יש לו הבלחות פה ושם אבל הוא כבר מנגר אפילו מהעונשין. אבל אם מסתכלים על מכלול הקריירה רק קרי ומגיק לפניו בהיסטוריה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדלשטיין ומליניאק בכלל רואים NBA? נראה לי הם ראו פעם אחרונה שמנחם היה בגארדן ליד MJ. הם באים עם דף המסרים

דה שוט
דה שוט
05/05/2021 17:08:42

צודק גילרי, הכנסתי אותך כבר אוטומטית עם גיא, לא בסדר, צריך להפריד 🙂 קבל תיקון (אבל זה בעיקר בגלל פיניקס…)
.
שמעון – גם קופמן וצביקה דרך כמוהם. לא רואים ומלכלכים.
.
לגבי ראס – לא טופ 3, קצת מוגזם, אבל גם טופ 10 זה יפה מאוד. אפילו טופ 20

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

ברוקסי רק טעה במספר זה לא 2 זה 3. ראס בהחלט הפוינט ה3 הכי טוב בהיסטוריה אחרי קרי ומגיק (בהנחה שאייברסון וויד והארדן לא PG)

Avri
Avri
05/05/2021 17:26:35

שמעון, אין ספק שמכל ההפגזות שאתה נותן פה על בסיס יומי, זו הכי מופרכת מכולן. ראס אפילו לא בעשירייה הראשונה (וכנראה גם לא בטופ 20, למרות שאין לי כוח לספור עד שם). ביג או? סטוקטון? איזייה המקורי? סטיב נאש? שלא לדבר על כל מיני פיסטול פיטים או בוב קוזים מהתקופה של מנחם, או דרק רוז הצעיר, פני הרדאווי, טים הרדאווי, כריס פול, ג'ייסון קיד, אייברסון, ולא יודע את מי עוד שכחתי.

Guy
Guy
05/05/2021 17:58:42
Reply to  Avri

עם כל הכבוד להרבה שמות שאמרת, אם ביג או יכול להיות טופ 10 גם ראסל..
שני ההרדוואי מעל ראסל?
מבחינתי הוא איפה שהוא בין 10 ל15 יותר סביבות 10. אבל לא טופ 20? זה כבר בדיחה מה שחלק כותבים פה עליו..

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2021 18:04:02
Reply to  Guy

פני הרדוואי בשום פנים ואופן לא טופ 10 ולדעתי ראסל ווסטברוק נכנס לטופ 10 בגלל חולשה היסטורית של העמדה שהתחילה לעלות רק עכשיו … ראס אפילו לא טופ 3 בדור שלן שהארדן קרי לילארד לפניו, הוא נכנס טיפה מעל פול בגלל הMVP למרות ששניהם נכשלים בפלייאוף שנה אחר שנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שלילארד יזכה בmvp הוא יוכל לדבר עד אז אין מה להשוות בכלל את ראס שהוא mvp לכאלה שלא התקרבו לפרס הזה כמו פול קיד או דיים פחחח
Mvps הם בליגה משלהם יש מי שזכה ויש מי שלא זכה.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2021 20:15:00

לילארד פגש את הmvp עונה אחרי שהנגר עדיין בשיאו וניגב איתו את הפארקט תוך סוויפ גנטלמני משפיל, לא באותו קליבר.
לילארד היה מקום 3 בבחירה לפרס וקיד היה שני בבחירה אחרי שדאנקן שדד אותו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
05/05/2021 17:48:40

שימון, לא חושב שראס אחד מ 3 הראשונים אבל בשביעייה או השמינייה הראשונים כן וזה מספיק שאהנה ממנו ומקולות הנגריה.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2021 17:56:30

זה למה פירקתי את מועדון שב״ר, שמעון נהיה כמו דריימונד גרין והציע להטריד אותי (ממש כמו במקרה של הלוחמים עם דוראנט), עזבתי פירקתי את השושלת ששלטה ביד רמה באתר hoops ביחד עם טנ״ש ועכשיו כמו שאתם רואים הנגר לא מצליח לפגוע אפילו בקרש של השירותים (:
.
אפילו אמא של ווסטברוק לא שמה אותו טופ 3, נאש הארדן קרי לילארד פול סטוקטסון… כל אלה הרבה לפניו, שחקן שלא הצליח לעבור סיבוב ראשון ככוכב לא יכול להיכנס לטופ 5

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2021 18:04:49

פול ווסטברוק זה גבולי בגלל לונגטיבי של פול שניהם לוזרים שנכשלים בפלייאוף שנה אחר שנה, אפשר לבחור אחד מביניהם

גיא הירוק
Admin
05/05/2021 18:24:22

אתה זוכר את הפליקנס של 08?
.
את סל הניצחון במשחק 7 על הספרס, האלופה המכהנת?
.
את הפלייאוף של 18?

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2021 18:50:19

כן חצי גמר המערב עם הפליקאנס , אתה מדבר על ההדחה ליוסטון אחרי 3-1 הובלה באותה שנה או שאתה מתכוון רק לקריסה היסטורית למחחיפים אחרי שהקליפרס היו בהובלה של דאבל דיגיט ברבע האחרון?
.
פלייאוף 2018 הארדן סחב אותו לשם בדיוק כמו שראסל ווסטברוק הגיע לגמר עם דוראנט כשחקן ראשי שניהם כשלונות ולראסל יש MVP

גיא הירוק
Admin
05/05/2021 19:18:17

כן, חצי גמר מערב עם הפליקנס. אתה זוכר מי היה הכוכב לצדו?
דייויד ווסט.
(יש בכלל ספק שפול היה הכוכב בקבוצה הזו?)
.
זה קל לזכור את אובדן היתרון מול יוסטון. אבל עדיין, הקליפרס הדיחו את הספרס בסיבוב הראשון עם כריס פול מככב במאני טיים.
.
2018?
לא זוכר את הרבע הרביעי במשחק 5?
כריס פול היה ענק.
במשחק 4?
זה היה כריס פול ושחקני הספסל שהחזיקו את יוסטון למשחק אחרי פיגור של 10 נק'.
.
אפשר לאהוד או לא את כריס פול. אבל יש לו רזומה מרשים בהרבה משל ווסטברוק, mvp או לא mvp.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2021 19:36:59

גיא כריס פול היה הכוכב של הפליקאנס בדיוק כמו שווסטרוק היה הטוב של אוקלוהמה ב2017 והוביל אותם לפלייאוף.
.
זה טוב ויפה לכתוב אלופה מכהנת אבל גם אתה וגם אני יודעים שזה דמגוגיה זולה הספרס הגיעו לסדרה הזאת ממקום 6 במערב וכולם יכלו לראות שזה כבר לא אותה קבוצה משנה שעברה אחרי זה הודח בבושת פנים וגם עונה אחרי זה לפורטלנד.
.
יוסטון ניצחה את משחקים 4 ו5 דרך ההגנה שפול ממש לא היה החתיכה הראשית או החשובה בקבוצה.
במשחק 5 שאתה ״לא זוכר ״ פול קלע 6 מ19 מהשדה והיה בפלוס מינוס 13 לעומת כל שחקני החמישייה.
.
להזכיר לך שווסטברוק עונה קודם היה אופציה שנייה בקבוצה שלקחה את גולדן סטייט קבוצת ה73-9 ל3–1 והיו רחוקים 5 דקות מלנצח את הסדרה? או שווסטברוק הדיח עם דוראנט את האלופה המכהנת של 2011 כך הדרך אל הגמר?
.
בסוף לוזרים לא נזכרים יפה בעין יפה בראי ההיסטוריה וגם פול וגם ווסטברוק נכשלו פעם אחר פעם כאופציה ראשית למרות שהיו פייבוריטים בסדרה, וכאופציה שניה כרובין ראסל הגיע רחוק יותר ובעל רזומה מרשים יותר, וכמובן שגם מחזיק בתואר MVP.
.
הייתרון היחיד שיש לפול עליו זה שהוא רלוונטי גם עכשיו עשור וחצי אחרי שנבחר בעוד ראסל שוקע.

גיא הירוק
Admin
05/05/2021 19:44:19

איך שאתה אוהב להעביר את הנתונים דרך מסננת…
.
עובדתית,
פול עבר סיבוב פלייאוף כשחקן הטוב ביותר בקבוצתו, גם כאשר זו הייתה הפליקנס.
.
עובדתית,
הוא נתן כמה וכמה משחקי פלייאוף גדולים בהם היה ענק במאני טיים (כתבת את מאזנו של פול במשחק 5. שכחת את זה של הארדן. שכחת מה פול עשה ברבע הרביעי. ממשחק 4 בחרת להתעלם…)

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2021 20:12:27

אני מעביר דברים דרך מסננת או אתה? לא מאמין שאתה מסוגל להכניס את הארדן ופול באותו משפט אתה מביך את עצמך ידידי אפילו יותר משמעון היום וזה קשה. אמרתי לך משחקים 4 ו5 יוסטון ניצחו דרך ההגנה לפול היה חלק חשוב בלי יצא נקודות בגיים 4 אבל זה לא מה שניצח את המשחק, אלא היכולת להאט את ההתקפה של גולדן סטייט.
.
עובדתית גם ראסל ווסטברוק נתן כמה משחקי פלייאוף אדירים משחק 3-4 מול גולדן סטייט 2016? נכון פול עבר סיבוב וראסל נכשל סיבוב ראשון אבל פול לא לקח MVP ונכשל פעם אחר פעם להגיע יותר רחוק מחצי גמר למרות קבוצה סופר כשרונית שדיברו עליה כקונטנדרית בכל אחת מעונות תוך קריסות היסטוריות בראשם חבורת הגי ליג שעשתה מהפך של כמה 16 נקודות ברבע האחרון?
בסוף השורה האחרונה כתובה שחור על גבי לבן ולא משנה כמה תהפוך אותה, שניהם נכשלו בפלייאוף שניהם נתנו כמה הופעות ענקיות אבל כשלו כמספר 1 והפסידו למרות שהיו פייבוריטים ברורים (כריס פול הגיע סיבוב יותר יש לציין), עם זאת כמספר 2 ראסל הרבה מעל פול ותוסיף על זה פרס MVP.
.
בסוף כמו שציינתי שניהם בערך באותו מיקום כשהבחירה ביניהם זה על פי העדפות של הבוחר , רחוקים שנות אור מהפוינט גארדס בטופ הרשימה קרי מג’יק הארדן נאש קיד סטוקטסון… וזוהי העמדה החלשה ביותר בהיסטוריה אולי פרט לPF (שגם הם נכנסים לתור הזהב כעת עם דיוויס יאניס זאיון) בעוד עשור מאמין שלא פול ולא ראסל יופיעו בטופ 10 של הרשימה .

אשך טמיר המקורי
05/05/2021 20:18:04

אין מה להשוות בכלל, איפה ראס ואיפה פול.
עם כמה שאני לא מחבב את פול, זו לא אותה ליגה.
פול רכז אחראי, ווינר, שדרג כל קבוצה, חכם מאוד.
ראס הפוך.
הדימיון היחיד – שניהם טוטליטריים.
האחד משתמש בזה כדי לשדרג קבוצות, השני לשנמך.
איך יוסטון של פול נראתה לעומת זו של ראס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
06/05/2021 3:13:10

אז עכשיו אני שר….

אוהד ס"א
05/05/2021 17:47:33

כיף שחזרת. האם אפשר להתייעץ איתך בפרטי על הניתוח?

Guy
Guy
05/05/2021 18:00:03

תודה על המעורב נהנתי מאוד, החלמה מהירה.

דרור פישר
Editor
05/05/2021 19:10:14

היידה דוק, כיף שחזרת!

birdman
birdman
05/05/2021 20:06:23

ברוך פודה אסורים.

ברבור שחור
ברבור שחור
05/05/2021 20:45:41

הלביאה עשתה את העבודה ונתנה למלך את הכבוד לתפוס אותה, ההיררכיה בטבע ברורה.
כיף שחזרת מנחם

ברבור שחור
ברבור שחור
05/05/2021 20:46:43

אם נראה גמר של הניקס נגד יוטה ??

ברבור שחור
ברבור שחור
05/05/2021 20:47:10

*האם

ירון, החלום
ירון, החלום
05/05/2021 21:19:49

בס"ד
תודה מנחם.
רפואה שלמה וטוב שחזרת.
פינת הטבע מרתקת כרגיל.
יוקיץ' בעונה מדהימה.
לצערך הלייקרס חוזרים לחדוות המשחק שלהם.
ראסל ווסטברוק כישרון אדיר, בזמן האחרון הראש במקום הנכון.